petak, 4. veljače 2011.

moja ljubavi vijecna voljet cu te dok sam ziv

Grlis me toplim rukama* ostavljas trag na usnama* sve mi se cini kao da* sretna te zvijezda poslala.* Ti si k'o hit na radiju* koji se cuje odasvud* gdje god da krenem ti si tu* u svjetlu, mraku, svemiru* na javi i u snu u dobru i u zlu..*Nitko te nece voljet k'o ja* na svijetu ovome nitko nikada.*Gdje si se dosad skrivala* kakve si snove snivala* i da l' si znala da te ja* cekam na kraju vremena* na javi i u snu u dobru i u zlu..*
Svakog jutra budim se za tebe, svake veceri molim se za tebe. Svaki moj san si ti.
Nikad, vjeruj mi nikad, nisam osjetio nesto ovako kao sto osjecam sada. Ovaj osjecaj ljubavi. Volim te,. Volim te takvu kakva jesi. Koliko puta sam ti rekao samo ti, volim te i nikad nisam zazalio, jer zelim da znas sta osjecam prema tebi. Znaj da sta god ti zivot donese, ja sam uvjek uz tebe.
U dobru i u zlu.
I kad si sama, kad te srce boli, kad ti suza krene, sjeti se da ima neko ko te voli, da postoji osoba koja ce ti pomoci, dati ti podrsku, i nikada te ne iznevjeriti. Jer, mene vodi ljubav, ljubav prema tebi.
Zelim da svaki put kad si negdje sama da procitas ovo i da znas
da ja sam uvjek tu za tebe.
Ja sam uvek blizu tebe,
u tvom srcu.
I neka te ove rijeci napisane samo za tebe,
uvjek podsjete na mene, osobu koja te zauvjek voli.

I ako je od tebe daleko.




Kad mi suze krenu osecam da gubim,dok ti sliku gledam zelim da je ljubim,jastuk mi je nocas poput kamena,osecam da nema vase vremena,moram da te pronadjem hocu da ti dokazem koliko te ludo volim ja i da moje srce samo za te zna!!!


ti si zelja moga zivota,
ti si zelja moga sna,
u zivotu,u zivotu.
samo tebe imam ja,
uzmi moje dane noci
uzmi to sve radi nas
jer si zelja moga zivota
jer si zelja moga sna

Nema komentara:

Objavi komentar