četvrtak, 3. veljače 2011.

moja ljubavi vijecna voljet cu te dok sam ziv



....Sve te više volim ja....

MalenA mojA, bilo mi je čarobno biti uz tebe.S tobom se osjećam tako sigurno.Nitko mi ništa ne može.Opet imam onaj osjećaj kao da sam se vratio iz nekog drugog svijeta.Svaka sekunda provedena uz tebe mi je bila prekrasna.tvoja nježna milovanja i poljupci prije spavanja.I onda kad me onako čvrsto zagrliš dok se sklupčam kao klupko uz tebe.Volim te trenutke kada idemo spavati i kad šutimo i uživamo u tišini koju na trenutke ubijaju naši poljupci.volim gledati te tvoje predivne okice koje krase te slatke duge trepavice.Predivne oči imaš.Očaravaju me.Volim osjetiti toplinu i težinu tvog tijela.Volim kad me zezaš.Volim te što me toliko voliš.Ja bih te kraj sebe.Svaki dan…svaku sekundu….Želim te gledati svaki dan.jednostavno biti miran jer ću znati da ćeš me moći zagrliti kad mi bude teško…da ću te moći poljubiti jer mi tvoje usne trebaju.Značiš mi puno…neopisivo riječima.Svaki put kad se ovako prepustim emocijama riječi izlaze kao lude i svaka želi biti tu zapisana.Ti si moja inspiracija i to ćeš biti zauvijek.Slušati te kako dišeš dok spavaš za mene je najljepša melodija.I svaki mali trzaj koji napraviš iznenada dok spavaš, popratim budno jer se bojim za tebe.Stvaraš u meni osjećaje koje nikad nitko ne bi uspio.A kad se prepustim tebi…tvojim

dodirima….poljupcima…strasti…ne znam za ovaj svijet.Volim te,anđele cijelim svojim bićem….zauvijek….







Kao da si tu, a nema te
...i onda iznenada
prisjetim se svega.
Rijeka misli potece,
a ja sanjarim.
O tebi, o nama,
o nasim zajednickim trenucima.
Sklopim oci i osjetim te kraj sebe,
tvoju rukicu u mojoj.
Tvoj dah na mome vratu,
poljubac na usnama.
Teces mojim venama
kao uzburkana krv.
A to mi toliko godi,
topi me, zivi u meni.
I svaki pokret zamisljam,
svaki osmijeh cujem
pogled vidim.
Kao da si tu, a nema te...


Falis mi malena moja slatkice.. mislim na tebe cijelo vrijeme... i VOLIM TE NAJVISE NA SVIJETU..








Ljubavi moja malena, moj anđele jedini, moj živote..čuvat ću te svojim životom od svih zla i kušnji i nikada neću pustiti da nas netko rastavi..nikada nisam nikoga voljeo kao što volim tebe jubavi..prvi zajednički trenutak, prvi poljubac, zagrljaj, pogled, osmijeh bio je dovoljan da shvatim koliko te volim..i koliko mi je lijepo s tobom..
Nemogu zamisliti dan bez tebe, bez da ti čujem glas..
Malena moja voljet ću te cijeli svoj život..bez tebe ne bi bilo pravog mene, ne bi se toliko posebno osjećao..ne bi tako jako voljeo..upoznavši tebe, postala sam onakvav kakav nisam dugo bio, postao sam pravi ja..samo zbog tebe..HVALA TI LJUBAVI..
-VOLIM TE NAJVIŠE NA CIJELOME SVIJETU I ZAUVIJEK ĆU TE VOLJETI ANĐELE MOJ-








Vječna ljubav
..i tako dok moje suze nalaze dom daleko od mojih očiju, moje srce ima svoje mjesto, ima svoj dom kraj tebe, kraj tvojega srca..
Zašto nam nemože biti lakše? Zašto nemogu biti svaki dan kraj tebe? Kako bi to bilo lijepo, bilo bi magično, najljepše na cijelome svijetu..
Da se ujutro probudim kraj tebe, napravim ti doručak, donesem ti ga u krevet i poljubim za dobro jutro..to je moj san..da svaki trenutak provedem kraj tebe, dok god živim..samo s tobom želim biti, živjeti svoj život, NAŠ život..
Znam da je to daleko od nas, ali još sam sigurniji u to da će doći taj dan, naš dan..nakon kojega ćemo stalno biti jedno kraj drugog....
Znaj..moja ljubav prema tebi biti će vječna, voljeti ću te zauvijek, svaki dan sve više do kraja mojega života..svaki dah, osmijeh, pogled, sve će biti samo zbog tebe..jer ti si razlog svega lijepoga u mojemu životu..ti si meni sve na svijetu..
VOLJET ĆU TE ZAUVIJEK..NIKADA NAS NITKO NEĆE RASTAVITI, TO NEĆU DOPUSTITI..
VOLIM TE BESKRAJNO I VOLJET CU TE VIJECNO






 Zauvijek
Malena moja..otkad sam tebe upoznaO, upoznao sam i sebe..zbog tebe sam bolja osoba, i tako sam jako sretan, i nikada se nisam ovako osjećao.Zaljubio sam se u tebe malena, luuudo sam se zaljubio, nemogu bez tebe izdržati niti dana više, da nije te daljine bilo bi nam toliko lakše.Najveća želja mi je gledati te svaki dan, i provoditi s tobom svo vrijeme, od jutra pa do sljedećeg jutra i tako zauvijek..
Nikada te neću povrijediti, toliko te želim, ne vidim smisao dana bez tebe kraj sebe.
Toliko riječi i misli imam u glavi, ali ni one ti ne bi mogle reći i opisati koliko ja tebe volim, koliko me usrećuješ.
Obožavam pričati s tobom, svaki put kada ti čujem glas zadrhtim..jer zamislim da si kraj mene i da si u mom zagrljaju te da mi šapućeš na uho da me voliš..
"AHA"...eeeee...kako to slatko kažeš.., topiš me svojim riječima, a tek kada čujem tvoj osmijeh, kada dišeš..aaaa..najslađe na svijetu..
Svako jutro dok se budim prođem rukom lagano po jastuku, mislim da si kraj mene, pa da te zagrlim dok mi pavaš..ali tužna istina dođe na vidjelo, nema te kraj mene..ne osjetim tvoju rukicu u mojoj i samo tiho uzdahnem..tako mi je teško bez tebe malena.
Svaku večer prije pavanja čitam tvoje poruke, svaku, svaku pročitam..a tek slikice....kako mi teško bude ljubavi.
Sve na ovome svijetu nije mi važno i neka mi sve uzmu, apsolutno sve, jer tvoj sam i ništa mi drugo nije potrebno, samo TI, tvoja ljubav..MI ljubavi..
NAJSRETNIJA SAM OSOBA NA SVIJETU, ŽELIM DA SVI ZNAJU KOLIKO TE VOLIM, KOLIKO MI ZNAČIŠ..SAMO TI LJUBAVI MOJA..
-VOLIM TE ZAUVIJEK-




Ti si moja ljubav.. zahvalan sam ti za sve sto cinis za mene..sto ispunjavas moj zhiwot sretnim..sto me nasmijaavas..sto mi pomazes..NIKADDD ti to necu zaboraviti .. bez obzira na swe ti ces biti uvijek moja jedna..jedina nezamjenjiva ljubav .. nikad te necu zabb ..jer nezaborawljam ja lako tebe koja mi u zivotu znacis vise od mog zivota, ti si mi moja ljubav.. Zhelim da znas da te volimmmm najjwisheeeeee .. ii da cu te uvijek volit bez obzira na sve..da mozes na mene racunati i u dobru i u zlu,da sam za tebe uvijek tu.. ljepota moja .. fkt .... nemogu da pronadjem rijecii .. koje ti zasluzujes .. znas da cu moja ljubavi uvijek biti tu ZA TEBE !! .. zelim da znas da ti je malo reci HVALA .. jer zasuzujes thee best .. hvala ti sto si uvijekk tuu za mene ..

I ZATIO TE VOLIM MOJA SRECO NAJVISE


Nema komentara:

Objavi komentar