četvrtak, 3. veljače 2011.

moja vijecna ljubavi volim te najvise


Stalno mi trebas zelim te pored sebe,neprodje ni sekunda da ne pomislim na tebe. Zelim da te grlim,zelim da te stalno ljubim ti si moj andjeo koga nezelim da izgubim,citav ovaj zivot svoj tebi cu dati sve i jednu sekundu mog zivota tebi cu dati da te usrecim da budes ponosna na mene moja ljubavi,,,,tako mi trebas ali daleko si mi,,,moja ljubavi samo tebe sanjavam ti si ostatak mojega zivota tebi ga poklanjam VOLIM TE LUDO MOJA LJUBAVI



















Svakog jutra budim se za tebe, svake veceri molim se za tebe. Svaki moj san si ti.
Nikad, vjeruj mi nikad, nisam osjetio nesto ovako kao sto osjecam sada. Ovaj osjecaj ljubavi. Volim te,. Volim te takvu kakva jesi. Koliko puta sam ti rekao samo ti, volim te i nikad nisam zazalio, jer zelim da znas sta osjecam prema tebi. Znaj da sta god ti zivot donese, ja sam uvjek uz tebe.
U dobru i u zlu.
I kad si sama, kad te srce boli, kad ti suza krene, sjeti se da ima neko ko te voli, da postoji osoba koja ce ti pomoci, dati ti podrsku, i nikada te ne iznevjeriti. Jer, mene vodi ljubav, ljubav prema tebi.
Zelim da svaki put kad si negdje sama da procitas ovo i da znas
da ja sam uvjek tu za tebe.
Ja sam uvek blizu tebe,
u tvom srcu.
I neka te ove rijeci napisane samo za tebe,
uvjek podsjete na mene, osobu koja te zauvjek voli.

I ako je od tebe daleko.





vojim te zjato moje najvise ♥♥♥♥♥ Volio bih da si kraj mene sada, da mogu odploviti u zemlju ljubavi. Volio bih da mogu gledati tvoje oci u kojima vidim svoj odraz iz kojih isijava toplina ljubavi i srece. Volio bih da me tvoje ruke sada grle. Volio bih da mogu ubrzati vrijeme i uzivati u tvom zagrljaju, poljubcu, pogledu. Volio bih ja al sada nista od toga?!...Ti si ta sto me cini sretnim. Hvala ti! Hvala ti na svakom osmijehu koji mi znas pruziti i koji izmamis iz mene svaki put ponovo pri svakom susretu sa tobom, hvala ti za sve. Hvala ti na svakom trenutku provedenim sa mnom i sto zelis i zivis samnom dok nas smrt ne rastavi. Hvala ti sto si uopste uz mene, sto zivis za mene kao i ja sto zivim i sto cu zivjeti za tebe.

JER VOJIM TE ZJATO MOJE NAJVISE

Nema komentara:

Objavi komentar